Opublikowany przez: Monika C. 2018-08-23 17:34:16
Autor zdjęcia/źródło: Mat. prasowe IKEA
Nowy katalog IKEA 2019 został skonstruowany inaczej niż jego poprzednie edycje. Dotąd były prezentowane inspiracje do poszczególnych wnętrz, teraz autorzy skupili się na koncepcji aranżacji całych domów. Wnętrza zostały zaprojektowane uwzględniając potrzeby ludzi, którzy mogliby w nich zamieszkać, są pełne konkretnych pomysłów – opierają się na wnioskach z „Raportu IKEA: Życie w domu”. Dowiadujemy się z niego, że aż 49% ludzi uważa za główną przyczynę kłótni w domu odmienne spojrzenie na bałagan i posiadanie zbyt wielu rzeczy. Nowy katalog IKEA jest pełen pomysłów, by pogodzić potrzeby wszystkich domowników: minimalistów i tych kochających artystyczny nieład.
- W tym roku koncentrujemy się na życiu w domu, ze wszystkim co się z tym wiąże: radościami, codziennymi wyzwaniami, ale i niekiedy napięciami. Wierzymy, że poprzez umiejętne zrównoważenie przestrzeni „ja” i „my”, wykorzystanie odpowiednich produktów i sprytnych rozwiązań można sprawić, by codzienne życie w domu stało się lepsze. Tegoroczne działania to także kontynuacja komunikacji „IKEA. Niech Żyje Dom!” - stwierdził Filip Fiedorow, Dyrektor marketingu IKEA Retail w Polsce.
Nowe będą produkty, wzory i materiały. Ta różnorodność ma zapewnić inspiracje, by każdy znalazł tu coś dla siebie teraz i w kolejnych sezonach. W nowym katalogu katalogu IKEA widać subtelne zapowiedzi kolorystyki i stylów, które będą zachwycać cztery razy w roku. Warto będzie śledzić kolekcje specjalne, powstałe we współpracy z nieszablonowymi artystami;. Już jesienią trafią do sklepów serie FÖREMÅL czy SAMMANHANG, a wiosną i latem 2019 roku swoją premierę będzie miała miedzy innymi kolekcja ART EVENT oraz FREKVENS. Wyjątkowym podziękowaniem IKEA za 75 lat wspólnego życia w domu będzie seria produktów vintage o ponadczasowym wzornictwie - GRATULERA. Z okazji jubileuszu do asortymentu powróci kilka ikon stylu z lat 1950-1960, 1970-1980 oraz 1990-2000.
Jednym z podstawowych założeń strategii IKEA na polskim rynku jest zwiększanie dostępności produktów i usług. Jesienią powstanie trzeci w Warszawie sklep w Blue City, oparty na unikalnym w skali światowej koncepcie – mniejszy format, w centrum miasta, wyposażony w innowacyjne rozwiązania prezentacji asortymentu, które ułatwią dokonywanie zakupów. IKEA posiada obecnie 10 sklepów w Polsce, rozwija sprzedaż przez internet i tworzy nowe formaty takie jak Kuchnia Spotkań IKEA czy Centrum IKEA dla firm.
CZYTAJ TEŻ:
>> IKEA w stylu eko! Bez plastikowych rurek, sztućców i kubków
Pokaż wszystkie artykuły tego autora
Stokrotka 2018.08.23 20:47
Super! U mnie ostatnio zamknięto taki sklep.. szkoda bo wypatrzyłam fajne mebelki dla dzieciaków..
Nie masz konta? Zaloguj się, aby pisać swoje własne artykuły.